عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 1599
نویسنده : MR.GoST

موج محرم اثری تصویری به صورت نماهنگ ساخته مستانه مهاجر با صدای بنیامین بهادری و سهراب پاکزاد است. فایل صوتی این اثر نیز با تنظیم علی پاکدامن و ترانه فرید احمدی با کیفیت ۱۹۲kbps به همراه کلیپ تصویری آن هم اکنون قابل دریافت می باشد.

 

moje moharam دانلود کلیپ تصویری موج محرم بنیامین بهادری + آهنگ

دانلود در ادامه مطلب...



:: برچسب‌ها: دانلود کلیپ تصویری “موج محرم” بنیامین بهادری + آهنگ ,
تاریخ : شنبه 27 آبان 1391
بازدید : 1184
نویسنده : MR.GoST

 

 Quick Heal Total Security 2013 ، از لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی شما محافظت کرده و امنیتی کامل در برابر انواع خطرات و تهدیدات اینترنتی یا آلودگی‌های مبتنی بر شبکه ارائه می‌دهد. پس از نصب ، توتال سکیوریتی به عنوان سپر در برابر ویروس‌ها ، کرمها ، تروجان‌ها ، جاسوس‌افزارها و سایر تهدیدات مخرب عمل می‌کند. این نرم‌افزار همچنین با استفاده از تکنولوژی برتر و انحصاری ®DNAScan کوییک هیل حفاظتی خوب را در برابر ویروس های جدید و ناشناخته ارائه می‌کند. کوییک هیل توتال سکیوریتی قابلیت Anti-Phishing را جهت افزایش اطمینان از محافظت در برابر وب‌سایت های کلاهبردارانه در زمان استفاده از اینترنت ارتقاء داده است. ویژگی Parental Control (مدیریت خانواده) به شما امکان می‌دهد تا زمان دسترسی به اینترنت را برای کودکان خود زمانبندی نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از لیست از پیش تعریف شده دسترسی فرزندانتان را به نوع خاصی از وب‌سایت‌ها (شبکه‌های اجتماعی، بازی، غیراخلاقی و..) محدود نمایید. ابزار PCTuner عملکرد کلی سیستم شما را بهبود می‌بخشد. همچنین ویژگی PC2Mobile Scan، بدافزارها را از روی موبایل اسکن، شناسایی و پاکسازی می‌نماید.توتال سکیوریتی ۲۰۱۳ کوییک هیل ، از منابع بسیار کم استفاده می کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر ، افزایش می دهد . اطلاعات بیشتر ادامه مطلب…

 

این نسخه توسط نماینده رسمی آنتی ویروس کوییک هیل در ایران مخصوص کاربران ایران ملی دانلود ارائه شده است که با نصب آن می توانند به صورت رایگان تا ۲ ماه بدون نیاز به لایسنس آنتی ویروس خود را آپدیت کنند.

 

quick heal total security امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 27 آبان 1391
بازدید : 1924
نویسنده : MR.GoST

امروز برای شما عکسهایی بسیار زیبا در مورد ماه محرم گذاشتم امیدوارم خشتون بیاد.

بقیه در ادامه مطلب...


تاریخ : جمعه 26 آبان 1391
بازدید : 1038
نویسنده : MR.GoST

اگر به دنبال ابزاری برای افزایش قابل توجه امکانات و قابلیت‌های دوربین گوشی اندرویدی خود هستید ProCapture انتخاب مناسبی برای شما است. این نرم افزار دارای قابلیت‌های متنوعی است که شما را از نصب چندین برنامه‌ی گوناگون برای برآورده کردن خواسته‌هایتان بی‌نیاز می‌کند. از جمله قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان عکاسی زمان‌بندی شده، گرفتن عکس‌های سریع پشت سر هم و گرفتن عکس‌های پانوراما اشاره کرد. از نکات قابل توجه در مورد این برنامه این است که کیفیت عکس‌ها با استفاده از این نرم‌افزار پایین نخواهد آمد. برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیازمند هستید.

 

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: افزایش امکانات دوربین موبایل با ProCapture 1 , 6 , 1 – اندروید ,
تاریخ : جمعه 26 آبان 1391
بازدید : 902
نویسنده : MR.GoST

مرورگر UC Browser یکی از ابزارهای محبوب برای وبگردی با موبایل به حساب می‌رود. این ابزار با قابلیت‌های خاص خود امکان وبگردی در شرایط خاص را محیا می‌کند. از جمله مزایای استفاده از این اپلیکیشن برای مواقعی می‌‌باشد که از اینترنت سیم‌کارت خود استفاده می‌کنید و می‌خواهید حجم سایت‌های باز شده تا حدی کاهش یابد تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. این مرورگر همچنین برای سرعت‌های پایین نیز کاربرد داشته و سایت‌ها را با سرعت مطلوبی بارگزاری می‌کند. از مزایای قابل توجه نسخه‌ی جدید این برنامه پشتیبانی کامل از زبان فارسی است که در نسخه‌های قبلی این برنامه وجود نداشت.

 

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مرورگر قدرتمند و کاربردی UC Browser 8 , 6 – جاوا ,
تاریخ : جمعه 26 آبان 1391
بازدید : 967
نویسنده : MR.GoST

در بازی X WaterMan شما در نقش یک قهرمان با قدرت‌های آبی ظاهر می‌شوید تا با شیطان مبارزه کنید! در جهان X دنیای آب‌ها به‌زودی از بین خواهد رفت و WaterMan تنها کسی است که می‌تواند با دشمنان مبارزه کند و از شکست کامل دنیای ‌آب جلوگیری کند، و شما در این راه باید WaterMan را هدایت کنید. بازی سه بعدی است و جلوه‌های زیبایی در آن به‌کار رفته است. همینطور در این بازی قابلیت ارتباط آنلاین با دوستانتان نیز وجود دارد. برای اجرای این بازی به iOS 4.2 و بالاتر نیاز دارید.

 

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: بازی زیبا و سرگرم کننده X WaterMan – آیفون و آیپد ,
تاریخ : پنج شنبه 25 آبان 1391
بازدید : 1647
نویسنده : MR.GoST

Comodo Firewall فایروالی قدرتمند و در عین حال رایگان است که میتواند کنار آنتی ویروس رایگان ، امنیتی کامل را برای کاربرانی که میخواهند بدون صرف هزنیه امنیت کامپیوترشان را حفظ کنند ، را تامین کند. این نرم افزار با بررسی کامل ورودی و خروجی های شبکه و دنیای اینترنت ، تمامی اطلاعات رد و بدل شده را کنترل میکند و با فناوری Default Deny Protection که به طور اختصار DDP نامگذاری شده است ، از اجرای نرم افزارهای ناامن به شدت جلوگیری میکند. همچنین نرم افزار با ایجاد ارتباطات امن در دنیای اینترنت از حملات اینترنتی معمول جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار دارای تنظیماتی بسیار ساده و قابل فهم است و بسیار عالی و بدون نقص طراحی شده است و کاربران بسیار سریع با تنظیمات آن ارتباط برقرار خواهند نمود. با این نرم افزار ویروس ها و تروجان ها امکان ارتباط با دنیای خارج و سرقت اطلاعات را از دست خواهند داد و نرم افزار با توجه به دارا بودن قابلیت Auto Sandbox Technology امکان اجرای نرم افزارهای مشکوک را فراهم خواهد آورد. همچنین نرم افزار دارای لیست سیاه و سفید جهت کنترل ارتباط نرم افزارها با دنیای اینترنت نیز باشد. بنابراین Comodo Firewall دیوار آتش رایگان و قدرتمند برای محافظت از کاربر در دنیای آنلاین می باشد.

 

 

 دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : پنج شنبه 25 آبان 1391
بازدید : 1198
نویسنده : MR.GoST

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 

 

Adobe Reader نمایش قدرتمند و امن فایل پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.0

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 1870
نویسنده : MR.GoST

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman  می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money  پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO  یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری  از مخاطبان را جذب کنند.Absolution  ساده  تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO  اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن  بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به  ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution  می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین ,  اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2  فراهم امده اند ,  همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی  نسل هفتم می دهند.

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Hitman Front Cover دانلود بازی Hitman Absolution برای XBOX360

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: بازیهایXBOX360 , ,
تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1391
بازدید : 2329
نویسنده : MR.GoST

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

WWW.IRANMELIDOWNLOAD.LOXBLOG.COM

 

blackopsii cover small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: بازیهایXBOX360 , ,

در این وب هدف کمک به گیمرهاست ! فایلهای درخواستی خودتون رو از طریق نظرات به من اطلاع بدین در اولین فرصت براتون آماده میکنم - پیشنهادات و انتقادات خودتون رو از طریق نظرات انتقال بدید با تشکر

به نظرتون قالب وب رو عوض کنم؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ blackgameخوش امدید و آدرس blackgame.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com