عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 30 تير 1391
بازدید : 1204
نویسنده : MR.GoST

سلام امروز یه کد طراحی کردم که حالا دارید مشاهده می کنید که براتون گذاشتم ولی عکس بالای وب عوض نمیشه امید وارم خشتون بیاد از اولین کدی که طراحی کردم جهت مشاهده انلاین قالب و اطلاعات به ادامه مطلب بروید...

http://img4up.com/up2/19150395318936032502.jpg

دانلود در ادامه مطلب...



:: برچسب‌ها: ماه مبارک رمضان , ماه مبارک رمضان , عکسهای جدید بازیwwe2013 , وب جدید من , لینک ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1391
بازدید : 1901
نویسنده : MR.GoST

باسلام خدمت شما کاربران عزیز ودوست داشتنی براتون جدید ترین عکسهای بازی WWE2013براتون قرار دادم امیدوارم خوشتون بیاد.

برای مشاهده بقه عکسا به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: تصاویربازی , ,
تاریخ : یک شنبه 18 تير 1391
بازدید : 1166
نویسنده : MR.GoST

قسمت های ۱۰ ، ۱۱ و ۱۲ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت ۹ افزوده شد

 

ultimate spider man cover 2012 دانلود سریال کارتونی Ultimate Spider man 2011

 

نام انیمیشن: Ultimate Spider-man – بازپسین مرد عنکبوتی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم: تا قسمت هشتم ۱۴۰ مگابایت ، از قسمت نهم به بعد حدود ۹۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی: دارد ، اختصاصی دانلودها

اظلاعات بیشتر : IMDB ، ویکی پدیا

خلاصه داستان : سریال کارتونی واپسین مرد عنکبوتی ، یک سریال منحصر به فرد از زندگی شخصیت محبوب دوران کودکی ما که از شبکه های تارعنکبوتی خود بالا می رفت می باشد که با سایر شخصیت های محبوب کارتونی دوست می شود و زندگی تازه همراه با چالش های بی نظیری را تجربه می کند و شخصیت او رو به رشد قرار می گیرد. در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و …



:: موضوعات مرتبط: دانلودفیلم انیمیشن , ,
تاریخ : شنبه 17 تير 1391
بازدید : 2264
نویسنده : MR.GoST

 

Avatar: The Last Airbender ( Book 2 : Earth ) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p 
قسمت های ۱ تا ۵ با زیرنویس فارسی قرار گرفت
 
Avatar Book Two دانلود فصل دوم انیمیشن Avatar : The Last Airbender
 
 
نام انیمیشن : Avatar: The Last Airbender
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی
سال انتشار : ۲۰۰۵
تعداد فصل : ۳ فصل
مدت زمان : ۲۰ قسمت ۲۳ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۹/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد 
خلاصه داستان : آوتار ، آخرین باد افزار نام انیمیشنی است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ در سه فصل از شبکه ی Nickelodeon پخش شده است . پس از درخواست های مکرر کاربران عزیز دانلودها مبنی بر قرار دادن این سه فصل بر آن شدیم تا این بار سه فصل این انیمیشن را برای اولین در سایت های فارسی زبان با کیفیت فوق العاده ۷۲۰ پیکسل برای شما کاربران عزیز تهیه نماییم . امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . در خلاصه داستان آمده است که : در زمان های گذشته دنیا به چهار نیرو به نام های آب ، خاک ، آتش و باد تقسیم شده بود . در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشته اند که می توانستد فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشند . این ۴ قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش Sozin تصمیم گرفت تا برای به تصاحب گرفتن قدرت کل دنیا ، جنگی را به راه اندازد . در این میان تنها یک فرد است که می تواند جلوی او را بگیرد . که Avatar نامیده می شود . آواتار شخصی برگزیده است که می تواند هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشد نام آواتاری که در این زمان ظهور کرده ، کودک ۱۲ ساله ای به نام آنگ است . اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده است و مسیر طولانی را در پیش دارد ، در حالی که …
 
دانلود در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلودفیلم انیمیشن , ,
تاریخ : شنبه 17 تير 1391
بازدید : 3156
نویسنده : MR.GoST

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

 

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست اضافه شد . |

| کرک فیکس SKIDROW به صورت جداگانه افزوده شد |

| آپدیت شماره v1.01 به پست اضافه گردید |

 

Ghost Recon Future Soldier دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : شنبه 17 تير 1391
بازدید : 1496
نویسنده : MR.GoST

The Walking Dead Episode 2: Starved for Help فصل دوم از ۵ قسمت بازی The Walking Dead می باشد . این بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید .

 

The Walking Dead دانلود بازي The Walking Dead Episode 2: Starved for Help براي PC

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : شنبه 17 تير 1391
بازدید : 1680
نویسنده : MR.GoST

 

بازی بسیار زیبا و دیدنی CSR Racing 1.0.6 مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم.این بازی ، مسابقات ریسینگ با ماشین های اسپورت و زیبا را برای تان فراهم می کند. مراحل جذاب و هیجان انگیز از ویژگی این بازی زیبا می باشد. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 4.0 و بالاتر می باشید امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

CSR Racing 1.0.6 بازی فوق العاده زیبا و جذاب CSR Racing 1.0.6   آیفون و آیپد

دانلود در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : شنبه 17 تير 1391
بازدید : 2147
نویسنده : MR.GoST

بازی فوتبال FIFA 2013 را برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ ، با زبان انگلیسی می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

fifa13 java بازي جديد فوتبال FIFA 2013 جاوا

دانلود در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی جاوا , ,
تاریخ : شنبه 17 تير 1391
بازدید : 1507
نویسنده : MR.GoST

 

Uefa Euro 2012  Final Spain Vs Italy 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo2 دانلود بازی فینال جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ اسپانیا – ایتالیا

 

یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی فینال اسپانیا و ایتالیا را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

دانلود در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : شنبه 17 تير 1391
بازدید : 1432
نویسنده : MR.GoST

Pencil Sketch 2.1 یک اپلیکیشن جالب و بسیار کارآمد برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که توسط آن می توانید عکس ها را به نقاشی تبدیل کنید. این برنامه با افزودن افکت به تصاویر ، آن ها را تبدیل به نقاشی با مداد می کند و هر عکس با دیدن آن عکس فکر می کند که این عکس نقاشی کشیده شده است. برای اجرای برنامه Pencil Sketch نیازمند سیستم عامل اندروید ورژن ۲٫۳٫۳ و بالاتر می باشید. امیدواریم این برنامه کاربردی مورد قبول شما عزیزان واقع گردد.

 

Pencil Sketch 2.1 تبدیل عکس ها به نقاشی توسط Pencil Sketch 2.1   اندروید

دانلود در ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 17 تير 1391
بازدید : 2390
نویسنده : MR.GoST

 

BitDefender یکی از محصولات امنیتی شناخته شده در جهان است که دارای کاربران زیادی از سراسر دنیا است . BitDefender Internet Security باعث می شود تا با خیالی آسوده به دنیای اینترنت پای بگذارید بدون اینکه هیچ گونه خطری اطلاعات شما را تهدید کند . برای استفاده نیاز به اعمال تنظیمات خاصی ندارید و پس از نصب ، برنامه به صورت حرفه ای کار محافظت از کامپیوتر شما را برعهده می گیرد . این نسخه دارای ماژول های مختلفی مانند فایروال ، کنترل والدین ، Antivirus و antispyware ، بخش اسکن سریع ، انتی اسپم و … است که نهایت امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد . جلوگیری از مشاهده ی وب سایت های آلوده ، فیلترکردن URL های مختلف ، حفظ حریم خصوصی ، محافظت از حساب کاربری در سایت های توییتر و فیس بوک ، اسکن فوق العاده سریع و قدرتمند ، مقابله با انواع برنامه های مخرب مانند ویروس ها ، تروجان ها ، هکرها ، روت کیت ها ، کی لاگرها و … از سایر قابلیت های این اینترنت سکوریتی قدرتمند هستند که در ادامه ی مطلب نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی موجود می باشد

 

BitDefender Internet Security 2013 امنیت کامل در اینترنت با BitDefender Internet Security 2013 Build 16.0.16.1348 Final

دانلود در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 17 تير 1391
بازدید : 1297
نویسنده : MR.GoST

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

The KMPlayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19

 دانلود درادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : یک شنبه 11 تير 1391
بازدید : 1073
نویسنده : MR.GoST

سلام

من متاسفم که 2یا3هفته چیزی براتون اپلود نکردم ازاین به بعد وبم مثل قبلا میشه


در این وب هدف کمک به گیمرهاست ! فایلهای درخواستی خودتون رو از طریق نظرات به من اطلاع بدین در اولین فرصت براتون آماده میکنم - پیشنهادات و انتقادات خودتون رو از طریق نظرات انتقال بدید با تشکر

به نظرتون قالب وب رو عوض کنم؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ blackgameخوش امدید و آدرس blackgame.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 37885
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com