عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 1870
نویسنده : MR.GoST

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman  می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money  پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO  یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری  از مخاطبان را جذب کنند.Absolution  ساده  تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO  اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن  بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به  ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution  می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین ,  اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2  فراهم امده اند ,  همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی  نسل هفتم می دهند.

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Hitman Front Cover دانلود بازی Hitman Absolution برای XBOX360

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: بازیهایXBOX360 , ,
تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1391
بازدید : 2329
نویسنده : MR.GoST

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

WWW.IRANMELIDOWNLOAD.LOXBLOG.COM

 

blackopsii cover small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: بازیهایXBOX360 , ,
تاریخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391
بازدید : 1619
نویسنده : MR.GoST

 

Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲ سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .

 

| نسخه معتبر و نهایی XPG برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Max Payne 3 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

دانلود در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: بازیهایXBOX360 , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

در این وب هدف کمک به گیمرهاست ! فایلهای درخواستی خودتون رو از طریق نظرات به من اطلاع بدین در اولین فرصت براتون آماده میکنم - پیشنهادات و انتقادات خودتون رو از طریق نظرات انتقال بدید با تشکر

به نظرتون قالب وب رو عوض کنم؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ blackgameخوش امدید و آدرس blackgame.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 37883
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com