عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391
بازدید : 1989
نویسنده : MR.GoST

 

angry birds seasons11111 دانلود بازی انگری بردز فصول Angry Birds Seasons 2.3.0 برای کامپیوتر.

پرندگان خشمگین فصل ها  Angry Birds Seasons v2.3.0

با کیفیت HD 2012 فوق العاده بالاتر از نسخه های قبلی

.

بازی انگری بردز سیزونز Angry Birds Seasons نسخه جدید این بازی محبوب و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر PC آماده دانلود میباشد که دوست داران این بازی میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند. این بازی برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین ورژن بازی انگری بردز سیزن را به صورت رایگان  است.

..

 

قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Seasons v2.3.0 :

-      گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
-      انجام بازی در ۲۲۵ مرحله مختلف
-      گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
-      مناسب برای سنین مختلف
-      حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
-      سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

آموزش نصب و کرک کردن(پچ کردن) + سریال نامبر در ادامه

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391
بازدید : 2685
نویسنده : MR.GoST

 

SFGSoccer دانلود نسخه جدید بازی خنده دار فوتبال انیمیشنی SFG Soccer Football Fever v1.272 با حجم کم

 

.

SFG Soccer Football Fever v1.272 امروز یکی از جذاب ترین و خنده دارترین بازی های کامپیوتر رو گذاشتم. شما می توانید توسط این بازی ساعت ها همراه دوستانتون بازی کنید و با هم بخندین. SFG Soccer یکی از سرگرم کننده ترین بازی های جدید انیمیشنی می باشد که نخستین بار برای کنسول xbox 360 ارائه شد. این بازی سبکی از بازی های ویدئویی است که شما می توانید در آن شخصیت بازی مورد نظر خود را ساخته و قدرت و قابلیت های او را در حین بازی در طول چند فصل و استخدام در ۶۴ تیم از سراسر جهان در دنیای فانتزی افزایش دهید. بازی های تیمی و یا انفرادی باعث می شود تا تیم شما تا مرحله قهرمانی بازی ها به پیش ببرید. ویرایش تیم های بازی خودتان باعث می شود تا مانند یک مربی واقعی بازیکن های خود را ساخته و وارد بازی کنید. این بازی به طور کامل و پچ شده می باشد.

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391
بازدید : 2417
نویسنده : MR.GoST

 

بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید . شاید در اولین نگاه ، کار صبر و مخفی شدن ، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی ، این کار لذت بخش خواهد بود . بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است . با استفاده از یک مینی نقشه ، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید . تمام پارامترها نظیر فاصله ، راه دید ، قسمت نشانه گیری شده ، اسلحه و … در موفقیت شما دخیل هستند . این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است. شما هم اکنون می توانید نسخه PC این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. .

 

sniper elit v2 pc cover small دانلود بازی Sniper Elite V2 برای PC

دانلود در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391
بازدید : 2032
نویسنده : MR.GoST

 

رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۳٫۲ گیگابایت|

|لینک های مدیافایر آپدیت شد|

 

resident evil operation raccoon city pc cover small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

 

dvd دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.


دانلود در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391
بازدید : 2023
نویسنده : MR.GoST

 

گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۳ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان است

|Patch 3.3.1 بازی (دارای DLC و آپدیت رسمی کونامی) به پست اضافه شد|

 

pes2012 2nd demo cover پچ جدید بازی PES 2012 با نام PESEdit 2012 Patch 3.3

دانلود در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

در این وب هدف کمک به گیمرهاست ! فایلهای درخواستی خودتون رو از طریق نظرات به من اطلاع بدین در اولین فرصت براتون آماده میکنم - پیشنهادات و انتقادات خودتون رو از طریق نظرات انتقال بدید با تشکر

به نظرتون قالب وب رو عوض کنم؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ blackgameخوش امدید و آدرس blackgame.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 37928
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com